FAQ

Nu stiu sa montez produsul. Cum procedez?
Consultati manualul primit odata cu produsul comandat. Daca aveti in continuare nedumeriri, ne puteti contacta telefonic (0741.102.052) sau pe e-mail (office@dcinvestment.ro), intre orele 09:00 si 17:00
In cat timp pot returna produsul achizitionat?
Produsele cumparate de pe jujubaby.ro pot fi returnate in 30 de zile de la data livrarii.
Care este garantia produselor?
Toate produsele noastre au 2 ani de garantie, de la data achizitiei.
Cand se proceseaza comanda mea?
Comenzile sunt procesate de luni pana vineri, intre orele 09:00 – 17:00, cu exceptia sarbatorilor legale.
Cum se livreaza?
Livram comenzile de pe site numai prin Fan Courier, de luni pana vineri si sambata, in Bucuresti si in resedintele de judet.
Cand ajunge comanda mea?
Daca locuiti in orase principale, livrarea se face in maxim 48 de ore de la procesarea comenzii. In caz contrar, poate dura pana la 5 zile lucratoare.
Ce modalitati de plata exista pentru comenzile online?
Plata se face doar ramburs, la primirea coletului de la curier.
Nu sunt multumit de produs. Cum procedez pentru retur?
Pentru returul produselor de pe site-ul nostru, ne puteti contacta telefonic (0741.102.052) sau pe e-mail (office@dcinvestment.ro), intre orele 09:00 si 17:00, pentru a discuta detaliile returului. Formularul de retur se gaseste in fiecare colet trimis de noi. Costul returului va fi suportat de catre client. Important: produsul trebuie returnat in ambalajul original, neutilizat, fara lovituri, zgarieturi, etc.
Pot trimite un produs in service? Cum?
Sigur ca da. Pentru detalii, ne puteti contacta telefonic (0741.102.052) sau pe e-mail (office@dcinvestment.ro), intre orele 09:00 si 17:00, explicandu-ne problema, si convenim de comun acord modalitatea de rezolvare a acesteia.
Pot aduce personal produsul in service?
Nu. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati.
Cum pot anula sau modifica o comanda activa?
Daca decideti sa renuntati la o comanda facuta deja, ne puteti contacta telefonic (0741.102.052) sau pe e-mail (office@dcinvestment.ro), intre orele 09:00 si 17:00, si se rezolva.
Produsul primit are un defect fizic. Cum procedez?
In cazul in care primiti un produs cu probleme, ne puteti contacta telefonic (0741.102.052) sau pe e-mail (office@dcinvestment.ro), intre orele 09:00 si 17:00, explicandu-ne problema. Taxele de transport sunt suportate de catre producator.
In cat timp este reparat un produs defect?
Produsele sunt reparate in maxim 14 zile de la ajungerea produsului in service.
Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?
In cazul in care primiti un alt produs, ne puteti contacta telefonic (0741.102.052) sau pe e-mail (office@dcinvestment.ro), intre orele 09:00 si 17:00, pentru a remedia eroarea. Taxele aferente livrarii produsului corect si recuperarii celui gresit sunt suportate de catre producator.
Sunt produsele Juju sigure pentru copilul meu?
Toate produsele Juju sunt testate si certificate conform normelor Uniunii Europene.
Ce scaun imi recomandati pentru un copil de 1 an?

Pentru un pici de 1 an, recomandam scaunele din grupele 0+1 sau 0+1+2, deoarece au pozitie de somn si sunt mai comode decat scaunele din grupele 1+2+3.